onsdag 24 april 2013

Löpning för ALLA!

Gjort vaniljvisp nu och ska värma på äppelpajen, jag menar, det är ju dumt att den slängs bort eller ännu värre blir gammal för ingen har ätit upp den!!!

Ikväll har vi kört ännu ett par timmar på grönt kort kursen. Nyttigt att gå igenom tävlingsreglementet, som alla andra regler är det ju tänkt att de ska följas och det är nyttigt att höra om episoder där det motsatta görs. På kursen har vi en klenod som kursledare. Denna man var min första ridlärare när jag började som liten tösabit i stallet, då kan ni ju tänka er att han sitter på några historier.

Efter jobbet blev det "Löpning för alla" som Aerostep anordnar. Idag blev det teknik och fartlek. Detta kan jag verkligen rekommendera för ALLA!!!! Vill du komma igång med löpningen är detta ett gyllene tillfälle att få "hjälp på traven" Mycket bra övningar som ska göra din löpning lättare, enklare och roligare! Just do it, jag lovar du inte ångrar dig, inte ens när träningsvärken kommer.
Onsdagar kl 17 med start från Aerostep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar