söndag 14 april 2013

Överaskning

Helgen till ända med avsnitt av Solsidan och tända ljus innan bingen.

En bra helg kan jag summera med goa vänner. Det är just detta som berikar livet. Ta vara på tiden med nära och kära, på senaste tiden har det blivit lite tid att umgås. Men trevligt när vi väl får till det. Tack vänner!

Lördagen blev överaskningsdag. Mannen och jag iväg på morgonen mot något jag inte visste något om. Spännande! Turen slutade i Smedjebacken vid en cykelaffär. Glad som ett litet barn klev jag sedan ut ur butiken efter att provcyklat några cyklar med en Merida mouantinbike. .

Idag har jag hunnit tagit premiärturen på nya kompisen, roligt, men jisses vad lera och grus kan suga.

Några promenader med prinsen har det blivit eftersom han fått ett skavsår och haltar. Tråkigt, han var bättre idag så jag hoppas det vänder

Nu sova sen ladda om för ny vecka och startar upp med långdag och core.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar