fredag 23 september 2011

Bolton is back!

Tänka sig att min gamla 90-tals idol Michael Bolton gör comeback som självaste Jack Sparrow. Denna Michael som jag har så många cd-skivor med, har gråtit till och varit på konsert på ett antal gånger. T om Urban följde med en gång när han var nykär. Aaaalltid lika bra och jag var aaalltid lika nöjd. Lyssnar man på hans lite äldre låtar är de fortfarande så bra att man kan sätta på dem en fredagkväll när maten till fredagsmyset lagas till.

Bjuder på nostalgi med Bolton!

(inte så barnvänlig text kanske)
Imon var det tänkt att vi tjejer skulle erövra stockholm med shopping och säkert en öl på någon pub eller så och sedan ta oss an TjejLidingö på sönd. Jag har bestämt mig för att inte följa med utan åka ner på söndag istället om förskylningen kan tänka sig att släppa greppet. Trist, det har varit planerat länge med en tjeweekend, men hoppas på flera helger med tjejerna, då kanske vi t om kan åka ner utan att ha något lopp att genomföra. 

Idag blev sonen med moppe ochså, men eftersom han inte är moppemyndig än så kan det ju bli en leksak för mig innan han får köra. Inte helt populärt från sonens sida, men vaddå, lite skoj kan väl mamman få ha ochså. 

Nu blir det mat och hyra en film, dottern sover borta så det kan kanske bli en "vuxen" film utan protester.

Trevlig fredag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar