onsdag 28 september 2011

Tänk om sonen visste!!!

När förkylningen håller ett hårt grepp om mig och träning är uteslutet måste man ju roa sig på annat vis. Igår var vi ner på "introduktion" hos fölet Tekla som vi ska pyssla med from söndag. Vilken söt liten varelse med egen vilja och nyfikenhet. Varför inte smita in i grannhagen och hälsa på polarna där och starta ett upplopp i hagen! Sen spelar det väl ingen roll att man endast är 2 dygn på vingliga ben och har en hysterisk mamma utanför hagen!

Ikväll när sonen inte var hemma passade mamman på att leka med hans nya leksak, mopeden. Måste ju kolla om det var nå klös i motorn. Det var det och jag vet inte om det var bra eller dåligt. Roligt för mig som var ute och fin (!?) åkte, men när jag tänker på att det är sonen som ska gasa tycker jag 20 km/tim räcker gott och väl. Tur att det inte är förrens nästa sommar han ska styra skutan, puh! 


Vackert med alla färger i gatulyktans sken.

Imon går resan mot Ullared med Fru Nilsson. De riktigt spritter i shoppingtarmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar