lördag 3 september 2011

Fredagsmys med min mentor

Fredagar är så sköna, en sorts nedvarvning till helgen och man går som i ett lyckorus hela dagen. Fredagar = fredagsfika på jobbet där man har tid att träffas i personalrummet några minuter, värdefullt.

Hemma blev det taccos med familjen eller iaf 3/4 av den. Lilla O:et var på tjejmiddag så det blev lite värdefull tid med sonen innan han drog iväg på sitt.

Själv skippade jag vinet och drog iväg på date med Carina som jag nu kan kalla min mentor. Hon körde stenhård core med mig, hon är så jädra stark den kvinnan. Magmusklerna bad om nåd mot slutet. Hon fungerar även perfekt som täckmantel mot "ungdomsfinnar", så diskret liksom!

Idag körde jag ett pass på hallen med 3 deltagare som försökskaniner. Mycket att hålla reda på, musik, mick, snack och sen alla rörelser i programmet. Gick väl bra, men måste träna mycket mera så programmet sitter. Vi avslutade med fika på Hanssons som belöning. Perfekt start på lördagen :-)

Ikväll blir det grillat med supertrevliga grannar.

1 kommentar:

  1. Ska du börja köra core på aerostep? Kul!
    /anna

    SvaraRadera