onsdag 7 september 2011

Kvällsug!

Sitter här med ett kvällssug (?!) utan dess like. Det jag menar är suget efter något gott. Vad som helst. Jag och arbetskollegan pratade idag om att det är lättare vid ledighet, längre ledighet, att hantera sötsuget. Men nu när arbetsvardagens karusell är igång sätter även "ha" begäret igång. Kvällarna är värst, leta, leta, leta och det kan sluta med vad somhelst. Kvällens skörd blev torra vanilj kex ( hotta upp med mjölk) och Toblerone som sonen var snäll att dela med sig av.

Idag hann jag med ett kort besök hos god vän som packade väskor för att ge sig av till varmare land. Hoppas verkligen de får det härligt och kan njuta av semester. Efter detta ett combat-pass, där orken varade i ca 40 min sen kändes det inge vidare där heller. Jaja, ny krafter och nya tag! Mannen har jag knappt sett idag då det fixas med div flyt redskap till helgens multisporttävling. Tror UBBSTRÖM kan bli vassa så håll utkik efter flås, stön och många ickevänliga ord i skogarna kring Hofors i helgen.

Go UBBSTRÖM go!


2 kommentarer:

  1. Felstavat - Gubbström ska det väl vara ;)
    anna

    SvaraRadera
  2. Jag tror vi kommer få det så skönt utrikes och vi lovar att bada och sola lite åt er också!!!=)

    Grabbarna ser otroligt vassa ut inför helgen, hoppas de får hålla sig friska bara!!!

    Kram på re

    SvaraRadera