torsdag 1 september 2011

Jack Sparrow, kanske en annan gång!

För några månader sen var jag med och tävlade där 4 st galabiljetter till premiären av "Pirates of the caribbean" var första priset. Idag ringde en strålande glad tjej och pratade om tävlingen och om att jag hade deltagit... Hon pratade glatt om 1:a priset och att det var såå roligt att jag hade deltagit. Sen i nästa sekund:

"Men eftersom du inte vann, kan jag erbjuda dig filmen i brevlådan för endast 29:- porto"

Lät väl ok, så jag sa ja. Med samma hurtiga röst fortsatte hon:

"Och eftersom vi inte är som andra företag så binder du dig inte till något...förutom att du inom ett halvt år måste köpa en valfri produkt från vårt sortiment om du tackar ja till filmen"

Sicket skit, jag tackade nej till filmen och la på. F-n va tramsiga dom e, ge mig filmen bara, thats it!!!

Imorgon har jag lovat barnen på jobbet att mitt hår ska vara rakt. De tycker att jag har lockigt och tovigt. Idag har jag varit och klippt mig så då passade Helen på att platta håret. Gick bra ända till jag tog en cykelttur till stallet nu ikväll så nu är det raka håret som bortblåst!

Imon är det fredag och en härlig helg väntar, jihha!

1 kommentar:

  1. Vi kanske ska köra en sparrow i kväll då som plåster på såret :)
    /Carina

    SvaraRadera