tisdag 6 september 2011

Löpning, nja!

Idag provade jag att springa för första gången sen Vasastafetten. Gick väl sådär, efter ca 4 km var jag tvungen att gå resten av biten då det drog ihop sig konstigt i bröstet. Känns inte roligt alls, men tog mitt förnuft till fånga och började gå när det kändes som det gjorde. Samma känsla som jag kände på stafetten ungefär fast denna gång hade jag iaf styrka och spring i benen. Ska prova combat för att kolla om det blir samma sak i luftrören då. 

Ikväll följde jag med Ida till stallet och kollade på lite dressyr träning och hon pysslade med Leon. Lugnt och skönt i stallet och Leon njöt i fulla drag.

Puss!

2 kommentarer:

  1. Men usch då, fortfarande krångel med andnigen=(! Hoppas det ger sig nu då. Låter som du har samma uppladdning inför Lidingö som mig, jag har varit förkyld sen staffeten. Inte ett löpsteg. Men nu tror jag det börjar ordna upp sig...Kram Mari

    SvaraRadera
  2. Vad trist, hoppas det är något övergående. Kan ju också vara att luften ändrar karaktär och då påverkas syreupptagningsförmågan. Fast för mig är det tvärt emot på hösten, då öppnar sig lungorna ännu mer för den krispiga luften. Vi ses i kväll på BC då!
    /Marre

    SvaraRadera