tisdag 3 januari 2012

Check, check, check!!! Aj, aj, aj!

Jul- check, Nyår- check, Börjat jobba- check...Jisses, vad tiden går fort nuförtiden. Haft en jättebra ledighet så det kändes lite trögt att gå och jobba idag, tur det är kort vecka.

Har som sagt blivit mycket stall på julledigheten. Även jag har pallrat mig upp på hästryggen 3 gånger. Igår red vi ut ett helt gäng då hästarna skulle sättas igång inför terminens start. Det regnade hela tiden och vi var totalt dyngsura när vi kom tillbaka, t om hästarna vände i hagen vid utsläppet och ville in igen.

Dett väder är ju så trist. Tittade i bloggen och för ett årsen hade jag redan hunnit kavat 6,5 mil på skidor och denna vinter har jag inte tagit ett stavtag. Måste verkligen åka in till Högbo eller nåt annat ställe där det finns spår för att kolla hur passgången, eller jag menar tekniken, ser ut sen förra året. Detta år har jag ju en ännu större utmaning att bita i vad gäller skidor eftersom vi är anmälda till Halvvasan. Tur vi har avbeställningsskydd!!!

Sen är ju inte konditionen på topp heller, har mestadels kört styrka under dec främst core. Ser fram emot en rolig termin som instruktör i core på http://www.aerostepcompany.com/. Jag och min kollega har med hjälp av vår mentor, jobbat ihop ett program som kommer bli great. Oturligt nog så har min rygg inte blivit bättre sen mitt missöde som elektriker och gick idag, efter påstötning, till läkaren. Där blev det EKG taget efter "stöten" och jag har även en inflammation i ryggen sen smällen mot soffan. SHIIIIT! Inte nu, inte sen, aldrig! Jaha, värkstillande och Voltaren och endast promenader. Hoppas att det går över fort för jag har verkligen inte tid med detta.

Ta hand om er. Hare gött från "Elektriskan", not!!!!!!

1 kommentar: