lördag 7 januari 2012

Från mobben



Vilket härligt väder det bjuds på. Äntligen något som liknar vinter.

Veckans dagar har verkligen segats sig fram, trööögt! Men så kom då torsdag och jag slutade tidigt. Detta firades med ett besök på Hanssons. Fortsatte em på Aerostep med att piska på Gry eftersom jag inte skulle träna pga ryggen:-(. Hon skötte sig bra under piskan (vågade inget annat)...
Kvällen tillbringades i stallet med ridlektion för Lilla O:et och fika för mig och Camilla, mycket trevligt.

Igår var vi i Borlänge på Aqua Nova, riktigt mys eftersom jag endast höll mig i bubbelpolen och rensade fikaväskan. Vi fick även en nattgäst och kärlek i Forks fick avsluta kvällen.

Idag blir det core på schemat och jag tycker ryggen känns bättre. Får dock ta det lilla lugna och piska på våra oanvända, som Gry kallar våra "försökskaniner", säkert ett begrepp hämtat från Norge ;-) Många roliga uttal och ord hämtade från Norge vilket är så roligt och härligt att höra.

Vintriga kramar och Hoppas bara att inte Ida fryser fast på hästryggen idag.


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar