fredag 28 januari 2011

Sällskap i spåret

Efter att skjutsat Ida och hennes klasskompisar till skolan kände jag mig modig nog att ge mig ut på en skidtur. Det hade inte riktigt blivit ljust och det lurade faror bakom varje krön, träd och buske! Det var 10 gr kallt och solen började gå upp och detta var vad som mötte mig, underbart vackert!!!

Även denna gång koncentration och fokus på passgång (inte, inte, inte...) och teknik. Det gick sådär och var tröttsamt. Kunde ju slappna av något efter ett tag när jag slagit bort tankar på knivmördare, vargar och annat galet som kan attackera i skidspåret!!!!!!!

"Jag är inte rädd, jag törs åka skidor"

Efter ca 4 km fick jag sällskap ev dessa 8 skönheter som var lika nyfiken på mig som jag på dom.
Hem, duscha, språka med sonen som var ledig. Sen hämta upp Alva som skulle vara med mig på jobbet idag. Det var ju ganska lugnt på jobbet och det var det förra gången hon var med ochså. Får planera nästa prao lite bättre så hon får vara med om lite mer action, för dagar som denna upplever man inte så ofta.
Ikväll är dotter på tjejkväll och sover borta, sonen hos kompis. Så det är jag älsklingen och en stor godisskål och mys i soffan. Thats it for today!

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar