lördag 8 januari 2011

Fischer till salu!



Himmel vad jobbigt det var i spåret idag, fick kämpa i varenda ynka stavtag och tryck på skidan. Jobba, jobba, jobba! Med mig hade jag Urban & Ann som båda hade grym teknink, himmel vad fort de körde. Mannen försökte väl under ett tag att tipsa, peppa och råda. Det kändes då som allt jag gjorde blev fel. Fel stavtag, fel vinkel på kroppen, fel tryck fel, fel, fel. Jag tog till mig kritiken och övade när de två drog iväg i hastigheten snäppet värre. Men det var tungt! Kände av axlarna, höfterna och den lilla skadade tån. Men tog mig runt gjorde jag. Även om jag i tankarna redan hade sålt de förbenade skidorna...

Sovit dåligt som attans inatt ochså varit uppe och vandrat, bytt säng & ätit godis. Upp när kl ringde och ut och fortsätta måla på mitt skåp för tredje gången. Det hade nog varit klart nu om inte mannen tabbat bort sig totalt, men det är en annan historia. Blir väl en strykning till innan det är snyggt. Sen ska schbloner och nya knoppar dit sen är det fix och färdigt!

Ikväll blir det fest, undrar hur det slutar med en trött kropp fysiskt och även med sömnbrist. Återstår att se.
Tjille!

3 kommentarer:

  1. Men du behöver inte oroa dig, då kan vi göra sällskap! Jag brottar mig fram i spåret kör på ren vilja, teknik obefintlig! Kram Häxan

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är jätteduktig Mallan =) !!! Fortsätter du och kämpa på så här och så får lite teknikträning så lovar jag att vi kör i kapp snart!! GO MALLAN GO =) !!!!
    Kram Kram Ann

    SvaraRadera