måndag 3 januari 2011

Ser värre ut än vad det är...

Seg första dag på jobbet. Sen verkar magsjukan ta nya grepp vilket inte är acceptabelt, vill inte bli indragen i dess hemska klor, ve och fasa.

För övrigt så är halva min kropp öm och blå, arm, rumpa och tå/fot har börjat övergå i violet färg. Men det ser värre ut än vad det är, trodde egentligen inte jag skulle kunna gå ordentligt idag, men det känns otroligt mycket bättre än igår :-)

Så mycket bättre att jag och klassikerkollegan vågade oss på ett combatpass, tyvärr så hittade jag inte mina träningsskor utan fick ta ett par andra. Detta var nog mer irriterande än den ömma tån. Men det är ju såå kul med combat. Energin och svetten flödade och tempot var på fullt. Jihaa! Vi körde även på med ett corepass efter combaten. Carina körde på som vanligt och är stark som en oxe fast hon tagit det "lugnt" ett tag nu med coreträningen (säger hon iaf...) My good, va stark hon är.

Imon efter jobbet blir det en Valbovända för att byta lite sladdar för elektrikern och kanske lite shopping för mig. En vända till Madame Nyberg borde vi väl hinna med. Nästan ett måste om man är i Valbo. En jättefin heminredningsbutik med blandat smått och gott från möblertill ljus. Har ni inte tittat in där än så gör det, rena himmelriket för en inredningsnörd!

Tjille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar