fredag 23 mars 2012

Fredag



Tycker denna kombination känns bra, lägg till sockerkaka i ugnen ochså, snacka om husmoderspoäng så här på fredan. Har för tillfället mycket energi och har lust att ta tag i saker som är mindre roliga, som städning t ex. Kan det vara vårsolens strålar som fyller på med energi.

Har hunnit med lite träning nu de senaste veckorna och börjar sakta hämta tillbaka lite kondiditon. Detta bidrar säkert till mer ork. Ny realise på Bodycombat och har hunnit provat det nya i Hofors, nämligen Body step. Fick förmånen att va med på genrepet vilket var tur för på premiären var det knökfullt så risken att bli utan bräda var nog stor. Roligt pass med kondition och styrka, sen är jag verkligen askass på kordination, får jobba så det ryker ur öronen för att få till steg och hopp hit och dit, lägger jag sen på armar är jag lost! Har sjungit mig hes på spinningpassen som innehåller så mycket bra musik, riktigt bra pulshöjjare! Givetvis har det blivit core med norska kollegan, förra veckan var även mentorn med och vi fick lite feedback, vilket är suveränt bra. Jag kanske även skulle behöva en talpedagog för att rätta till mina ibland " avanserade övningar" där kombinationen av kroppsdelar gör rörelsen mer eller mindre omöjlig att göra men som deltagarna ändå gör..Smått förvirrade!

På em står stallet på schemat och Ida har dressyrträning för Lena. Detta är 3:e dagen i rad med lektion så vi får se hur mycket ork det finns! Ha en fortsatt bra dag och jag ska nog avsluta kvällen med det röda i glaset på bilden. Kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar