måndag 19 mars 2012

Träningsweekend

I födelsedagspresent fick jag av mannen en weekend bestående av hotell, god mat, vin och lite träning. Idag fick jag sms om att programmet var klart av den galna finska träningsnörden som ska piska mig genom helgen och gömma rödtjutet. Har funderat vilka pass det kan tänkas bli och hur schemat ser ut. Vilken glad överaskning, snacka om helspäckat schema med blandade träningsformer, jamen så skiiiitakul!

Vad sägs om Body combat, Bodyattack, Core, Box, yoga och tydligen löparträning med teknik (kanske kan jag få hjälp med min löparrädsla och lära mig andas rätt och hitta tillbaka till motivationen) är några av de pass som erbjuds. Detta ser jag verkligen framemot och jag hoppas jag kan klämma in någon skön massage eller nåt ochså. Alltså en en helskön helg med ordentlig träningsvärk, jo, jag tackar och vill gärna fylla 40 vaaaarje år!

3 kommentarer:

  1. Åh, det låter helt underbart!!! Ha det så himla kul! /Anna (bara liiiite avis)

    SvaraRadera
  2. Inget rödtjut i vårt rum, det säger jag då bara. Vi ska knapra morötter, ångkokta blomkålsbitar och strunta helt i desserter. Tema för helgen är ASKETISK. Det du. Längtar du fortfarande eller? ;)

    SvaraRadera
  3. Asketisk kan bli din roll, min blir livsnjutare. Ska påminna dig mellan mina klunkar rött och chokladbitarna! He he

    SvaraRadera