torsdag 8 mars 2012

Hårig bak

Två minst sagt hektiska dagar på jobbet. Idag har vi haft det årliga Tigerrännet, men fick detta år ta ett springlopp istället för skidor eftersom det endast var hård is på planen. Humöret på barnen var iaf på topp och de sprang flera varv med gott mod. Sen kom ju tigern och hälsade på också, roligt tycker en del, mindre kul tycker andra. Men i det stora hela så verkade det vara en snäll tiger som kom på besök detta år :-)

Har även hunnit med lite träning denna vecka. Har t om haft träningsvärk sen mitt eget core-pass i måndags, hoppas deltagarna också har det ;-) i tisdags kämpade jag på med kordinationen på stepup-passet med Carina. Tänk att det ska vara så svårt att få armar och ben sams, gick dock bättre denna vecka, men jag får nog jobba på med det ett tag. Nu kommer ju även Bodystep att finnas på Aerostep och har hört att det är väldigt jobbigt, ska iaf bli spännande att prova. Igår körde vi piraten på combat och det är ju alltid lika roligt, ska bli roligt med en ny realise nästa vecka.

Men den hårigaste träningen fick jag idag. Tjatade till mig att rida Leon eftersom Ida hade lektion. Tog en baracka tur. Jisses, hade halkiga byxor och jag kom på mig själv att krampaktigt spänna mig för att hålla mig kvar. Kanske inte låter jobbigt, men det var det verkligen. Ville ju inte ramla av och få gå tillbaka. Undrar hur insidan på benen känns imon. Hårig bak fick jag iaf.

Imon freeeedag, då väntar spa med arbetskollegorna. Härligt! Lördag mellofinaaaal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar