torsdag 15 mars 2012

OPS!

Kan till mitt försvar till bilden bara tilägga att jag hade en stressig dag.

Mannen och jag firade 20 år tillsammans igår :-) Jag hade förberett med film och lite gotta till myset till kvällen. Före den sk romantiska myskvällen stressade jag hem när jag slutat 16.30 (hann hyra film och köpa godis ochså på hemvägen) slängde i mig mat på stående fot för att hinna till Idas hoppträning 17.10. Den slutade strax efter 18 då jag kastade mig i bilen till Aerostep för ett fantastiskt roligt spinning-pass 18.15, med Matilda. Som körde så sjukt bra musik igår, Darin och Loreen var några av dom, sååå kul!

Klev av passet, en banan i magen för att köra nästa pass, combat. Och inte vilket combat-pass som helst utan en ny realise. Mycket folk och fullt ös hela tiden, underbara insrtuktörer, svetten sprutade och hög puls. Efter passet, hämta Linus och hem.
Hemma hade Ida två kompisar varav den ena skulle stanna tills hennes mamma slutade 21, viss fördröjning på myset alltså. Den romantiska filmen startades vid 21.30 och jag hetsåt pistagenötter så jag storknade och ramlade i sidoläge, förberrede Urban på att jag nog inte skulle orka se hela filmen...

Jag vaknade på soffan imorse och insåg att jag inte sett filmen alls, vilket mannen minsann påpekade när jag ömt väckte honom uppe i sängen. Ops! Bevisen var många, 10 min filmtittande sedan snark...Han spelade upp en sekvens på mobilen där någon ...snarkade högt och ljudligt samtidigt som denna bild visades, jag kom alltså inte undan.

2 kommentarer:

  1. Ni får helt enkelt fira en gång till!!!
    /anna

    SvaraRadera
  2. Vad romantiskt! Som tillägg kan jag säga att han sa nej till löpning till med min för att kunna spendera kvällen med dig. :)

    SvaraRadera