lördag 12 juni 2010

Grattis Linus 13 år!

... 12/6 1997 o2.58...partus en gosse framstupa...3975 g och 54 lång.
... Barnet mår bra, ammas, gossen sugit fint på på mor, gossen stillsam och lugn!

Kära vänner, 13 år sen på BB i Gävle föddes denna nu 13 åriga lilla pojke som numera är mer intresserad av kompisar, bmx och datorn än att umgås med sina mamma. Vart tog alla år vägen? Han låg ju alldeles nyss här i mitt knä och jag kunde sitta och titta otaliga timmar på honom och bara njuta. Livet förändrades totalt av denna nya lycka som tog oss med stormsteg, älskade lilla vän, välkommen till oss! Ush, va sentimental jag blir.

Det var då och nu är nu. Idag firas han med bravur och om ett tag kommer släkten och grattar, sen blir det grillning. Grattis grattis säger jag till "Limpan" som blir 13 år idag!

--------------------
Jag önskar dig
Jag önskar dig inte guld,
mitt barn ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig kärlek i rikligt mått och vänner att lita på.
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar