söndag 20 juni 2010

Sommarfint



Dessa sommarbuketter får man aldrig nog av.

Sitter här och väntar på att bli serverad ett glas rött. Har varit på ett combatpass och känner väl att kroppen sakta börjar hämta sig från Mr Virus långvariga attack. Eller så har kroppen helt enkelt börja vänja sig vid halsont och öronvärk. Jag vet snart inte...

Combatpasset var hur roligt som helst, första gången med den nya realisen för mig. Var orolig att jag skulle sakna Kapten Sparrow, men ny musik och andra rörelser gjorde inte saknaden så stor, helrolig realise!

Imorgon blir jag hemma med Ida som efter vurpan igår har ont i handen. Kompisen fick komma hem idag med ett stort grönt gips på armen, stackars liten. Nä, nu ska jag och U ta ett ett glas vin, vi har ju inte setts på ett tag nu.

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar