tisdag 1 juni 2010

Nu grönskar det i dalens famn, nu doftar äng och lid

Jihaa, nu är Juni månad här.

Börjar så smått få tillbaka krafterna, men är livrädd för att "ta i" för mycket och halka på skalet och bli sjuk igen...Jösses, denna blogg har ju mer eller mindre övergått till en sjukdomsblogg där jag endast maler över alla mina och familjens krämpor, men samtidigt känns det ju skönt att få skriva av sig och förhoppningsvis få lite medömkan av alla er vänner, eller hur!!! ;-)

Därför har jag nu bestämt mig för att inte springa Blodomloppet på torsdag, tråkigt, då det är ett roligt gäng som åker, men men, vad är en bal på slottet! Nu får jag ju istället gratta svägis på födelsedan och förhoppningsvis ta upp Carmen på lektion.

Igår var det stängningsdag på jobbet och vi jobbade med kvalitetsredovisning och likabehandlingsplan, inte allt för roligt måste jag erkänna, men ändå nyttigt och det måste ju göras. Som tur var slutade kvällen med jobbarkollegorna i Edsken med minigolf och god mat sen en cykeltur hem igen.

Hemma igen blev det en promenad med bästa Fian. Tack gumman för att du finns!

Nu väntar jag på kusin Jocke för den sista planeringen till helgens kusinträff. Ser verkligen fram emot att träffa alla och ha roligt under lördagen med b la Alborgen. Kuuuligt!

2 kommentarer:

  1. Vad ska man annars med en blogg till om inte för att få gnälla av sig för anonyma läsare! ;-) Skönt att du är på bättringsvägen, tjejen! När jag kommit ur min mara-bubbla så kan du väl ta en promenad med mig va? Himla länge sen sist....

    SvaraRadera