torsdag 19 augusti 2010

Grattis Pappa Leif!


Insåg idag att jag snart levt halva mitt liv utan min pappa i livet. Idag går tankarna till pappsen i himlen, då han idag skulle ha fyllt 68 år. Hoppas han blir ordentligt uppvaktad i himmelen med allt han önskar sig. Han har nu varit borta i 17 år i okt, jag var 21 år när han gick bort den 3:e okt 1993. Minns ganska tydligt de där sista dygnen i hans liv, när han kämpade för att hålla sig kvar på jorden. Tyvärr tog sjukdomen över och han förlorade kampen.

Människan står maktlös och ser på när kroppen bryts ner för att, allt för många gånger, förlora kampen mot denna hemska sjukdom! Alltför många människor drabbas i dagsläget och man kan ju be till gud att ett verksamt botemedel kan slå ut de elaka cancercellerna, bara bort, bort, bort FÖR ALLTID!

...så
grattis lilla pappsen!
Kram




2 kommentarer:

  1. Åh vad fint, Mallan! Jobbigt att leva utan sin pappa, svårt att sätta sig in i. Ska försöka tänka på dig när jag är irriterad på mina föräldrar.... Ha en bra helg nu och spring för glatta livet! Kram på dig vännen och kram också på din pappa!

    SvaraRadera