onsdag 4 augusti 2010

Utvalnäs fiskerestaurang


Idag har jag varit vid havet i Gävle. Vi var till Utvalnäs till Wahlstöms fiskerestaurang. Ett urgulligt ställe precis vid havet och de serverade även kött. Vi hämtade upp Ann, Stig-Gunnars dotter vid hennes stuga först som ochså var en riktig sommarpärla vid havet.

Väl hemma var planeringen ett corepass, men huvudet värkte även ikväll så det blev en lur på sängen ist. Nu har jag inte haft huvudvärk på hela semestern så det hela beror väl på att mina glasögon först pajjade på semestern sedan helt plötsligt var borta. Hittar jag dem inte måste jag köpa nya. Jobbigt med nya, alltså att bestämma nya bågar och bli nöjd ochså!

Imon hoppas jag på bio med Fia och då hade det ju varit bra med ett par glasögon!!!

Tjillevippen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar