tisdag 10 augusti 2010

Många kända ansikten

Idag hade jag faktiskt klockan på ringning, det har ju inte hänt många gånger denna sommar, men är det semester så är det. Jag och Ida åkte på fm upp till mormor och Stig-gunnar för att träffa Jocke, Marcus, Sofie och William, Självklart ochså min moster som fortfarande var kvar i Hofors. Kusinerna träffade jag sist på kusinträffen och då även Sofie och William, som då inte hade lärt sig gå, men som nu mer sprang fram. Sötboll!

Väl hemma fick vi hit en sovande Alice som skulle vara här när hennes mamma och pappa tillbringade bröllopsdagen med en tur på motorcykeln. Grattis Ywonne och Janne på bröllopsdagen! När hon vaknade sken hon som en sol (som vanligt) och började genast leka med Ida och hennes kompis. Sen kom Alva och Sofie över och vi tittade på kort sen Alva, Linus och Sofie var små, roligt! De var såå gulliga ihop!

Senare på em tittade Rosa ner en sväng och nu har vi prelimenärbokat en helg för bara oss tjejer, det ser jag framemot, mycket! Girlpower kallas det väl för va! Min tredje kusin i fam Abrahamsson tittade ochså ner på em, det är inte alla dagar man träffar alla tre kusinerna på en och samma dag :-)

Nu har vi spenderat kvällen med fam Nilsson med promenad och allsång. Imorgon blir det bak med Ida som är helspänd för hennes födelsedag på torsdag, det är nog tur om hon överhuvudtaget får ihop någon sömn imorgonnatt.

Imon tänkte jag prova mig på en springtur efter några dagars vila när halsen har spökat igen. Jag vill verkligen inte gå med halsont i 10 veckor som jag hade förra gången så det blir väl att ligga lågt med träningen nu då, typiskt när satfetten närmar sig med stormsteg...

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar