måndag 7 februari 2011

Absolute show grownup!!!

Vilken lååååång dag! Hade öppningen imorse och var alltså uppe med tuppen. Sista 2 timmarna hade vi enhetsmöte med genomgång av skollagen. Kan ärligt säga att man inte är särskilt alert den tiden på dagen. Hem, kastade i mig lite mat och vidare upp till stallet för att ta hand om Tham.

Idag var inte dottern på det bästa humöret och Tham var seg så den kombinationen var inte den bästa. Flera som red i ridhuset och då blev det svårt att fokusera på sig själv, tror jag! Ute gick det dock bättre.
Inget dåligt väder för hästfolk
Direkt från stallet till att agera 9-årig "testpilot" på Absolute show kids, en ny upplevelse, vilket var riktigt roligt, hade kunnat fortsatt hur länge som helst. Detta kommer garanterat gå hem hos barnen/ungdomarna i Hoffan. Nu har man ju inte i min ålder lika lätt att lära in stegen som en 9-åring, men vi gjorde verkligen vårt bästa. Skitbra musik och fart och fläkt, dessutom kanonbra ledare. Det var dock lite svårt att få in den coola stilen som stelbent 38-åring, men med lite träning så brukar det mesta lösa sig :-) Röstar JA för en vuxengrupp!!! (http://www.absoluteshowkidz.se/)
Otroligt coola 9-åringar, yeah!
Imon har jag planerat ett skidpass, men vet inte om jag törs säga det...Jag är inte ok, lite tjock i huvudet och halsen. Kan det ha betydelse att en av kollegorna ligger i 40-grader och halsfluss eller är det bara nervositet för att åka 3 mil till helgen, hoppas på det sista!
Tjille!

1 kommentar: