onsdag 16 februari 2011

...och onyttigheterna fortsatte!

På em idag kom bästa Anna över med hennes "nya last", en nybakad citronkaka. Fick ett smakprov härom dagen, men idag kom den nybakad med vispad grädde till. Tack!!! Kom på mig själv att jag smällde i mig hela helt själv och delade inte ett uns med mig till resten av fam. Men det man inte vet lider man inte av...!

Med sig hade hon ochså en i FORM tidning där tips på övningar mm fanns på hur man tränar bort sin huvudvärk. Hur man genom att spänna och slappna av i ansiktet mjukar upp musklerna. Dags att grimasera!!!

Ikväll blev jag även uppvaktad med paket! I paketet låg en ny Garmin. En till bästa kompis att ha med mig på mina löpturer. Jag klarar mig inte utan kompisen när jag tränar känner mig tom utan den. Knäppt, men så är det. Och nu har jag en egen, som bara är min!!!

Taaaaack! Älskade familj!

2 kommentarer:

  1. Bra med Garmin!!!! Bästa löparkompisen ever! Och citronkaka, det låter mumma det. Undrar om jag också ska låtsas få lite ont i huvudet.... Krya på dig nu, Gumman!!!!! Och GRATTIS på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Happy Birthday my friend! Själv har jag ätit så jag mår illa.....men det är smällar man få ta.
    anna

    SvaraRadera