fredag 25 februari 2011

Och Urban trampar på...


Herregud, vart har den här vecka tagit vägen? Jag har enbart hängt med fartsträcken och gillat läget. Veckan har bestått av stall och fix hemma med mycket läxor och annat stök. På jobbet har vi tränat våra skrattmuskler för jag har verkligen världens bästa kollegor, lika galna som mig så vi kompletterar varandra som handsken :-) Har inte kännt mig på topnivå och har därför lagt träningen åt sidan, men jag vill, vill, vill träna! Har köpt en flaska vitamin och mineral att chocka kroppen med så nu ska jag bli fullt frisk!!!
Just nu har jag varit och handlat godis med barnen och sitter och fullständigt V R Ä K E R i mig smågotta! Medan Urban trampar på crosstrainern, han vågar väl inget annat nu när fulingen har flyttat in igen. Jag har inte bekantat mig med den än, men vi ska nog fajtas inom tid.

Visst ser han lite smått skraj ut va! Sen sitter Ida och kollar så han trampar till ordentligt ochså, tror det kallas girlpowwer!!!!!

Idag ska vi iväg på överaskningsmiddag och som ni kanske förstår så kan jag inte säga mer, men jag kan säga att det blir ett eller några glas vin eftersom vi inte åker upp och hejjar fram tjejerna i vasan. Men jag lovar att hålla alla tummar och knipa varenda tå för er imon. Hejjja Ann, Linda och Kicki!

You own it girls!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar