onsdag 16 februari 2011

Näringsriktigt frukost...not!

Blir hemma idag med ett huvud som värker :-( Om bara förskylningen kunde bryta ut med feber så att man blir bra sen, gå så här och bara vara halvdålig är så trist. Har fysit i två dagar på jobbet och eldade som en tok när jag kom hem igår för att få upp värmen och fortsätter med idag. Nej, ut med bacillerna så man blir människa!!!

Unnar mig därför idag denna delikata och näringsrika frukost...Thekakor med chokladkräm på och till det ett glas vitt. Sååå gott och såååååå onyttigt. Skyller på dottern, för det är hon som köper hem sånna delikateser till sin mamma.


Imon ska jag på kurs med jobbet med övernattning. Hoppas bara att jag känner mig bättre för det ska tydligen vara ett tufft schema i dagarna två.

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Gör du helt rätt i. Själv tryckte jag i mig en bit morotskaka direkt efter frukosten som iof bestod av flingor och yoghurt :)
    Kram & Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Smaklökarna måste slå frivolter på morgonkvisten i din mun;)tur jag inte gillar sånt annars skulle nog det vara svårt att motstå. De är tråkiga dessa f-bannade bacillusker. När de bitit sig fast verkar det vara hopplöst=( Nej, en rejäl vinkväll är vad vi alla behöver NU!!! Krya på dig kramar från Häxan

    SvaraRadera
  3. Blev förskräckt innan jag såg bilden - ett glas vitt var alltså mjölk ;)
    Krya på dig!

    SvaraRadera