fredag 18 februari 2011

Födelsedag i skogen

Nyss hemkommen efter en kall kvällspromenad, -18 gr, brr! Med en starkt lysande fullmåne och Urban som sällskap, Urban dock bara halva promenaden, fryslort!!!

Promenaden var välbehövlig då jag varit på kurs i Rankhyttan i 2 dagar, där den enda motionen var förflyttning från kursstol till matstol, vilket skedde ofta. Mer kan jag inte berätta om kursen eftersom vi inte får förmedla minsta yttepytte lilla sak till våra kollegor som inte varit. En sak kan jag dock avslöja eftersom just denna lilla delikata sak kanske inte är densamma för alla...
Just det, ett glas rött blev det ochså och födelsedags sång från ett glatt gäng!

En sak till, jag är ju som sagt lite mörkrädd och spökhistorierna gick varma under vistelsen vilket medförde att jag flyttade in hos kollegan i hennes rum för att bekämpa spöknatten...Sa jag lite mörkrädd, blygsamt...Jag är SKITRÄDD!!!

1 kommentar:

  1. Det ska ju spöka en del i R-hyttan, så du gjorde nog rätt som flyttade in till kollegan!
    anna

    SvaraRadera