söndag 6 mars 2011

IMPONERAD!!!!!!!!!!!!

Kolla värsta brudarna vid målgång, jag är såååå imponerad! Ser ju inte trötta ut alls med 9 mil i benen. Ni är ju så bäst! Verkar som reporten ochså är imponerad! Grattis, Grattis ...
G R A T T I S!


Ja, vad har Mallan pysslat med idag då? Jo, varit på bomässa med Petra, stora visioner som man fick slänga i soptunnan! Vilket skit, nästa gång ska jag verkligen läsa på vad en mässa innehåller Jag ville ha inspiration och inredning inte gissa pennor i en burk, isolering eller ny tv!!!!

Snabbt avklarat med andra ord och själv hade jag en liten tävling som gick ut på att "roffa" åt mig så många gratis pennor jag kunde komma åt på den korta stunden, en last jag har, 8 st blev det och Petra spelade in en kexchoklad på golf, jiiiiha!

Det blev en trevlig lunch i Valbo istället, det var mycket bättre!
På em blev det ett corepass med grannarna för att träna till imon, tack för det!

Tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Ja du, vad snygga vi är. Tur att det är suddigt... ;-)

    SvaraRadera