torsdag 31 mars 2011

Motivation sökes...

...till 39-årig, blek, glåmig, trött, uttråkad, oinspererad Mallan!!!

Har idag försökt muntra upp suggan med besök hos frissan och shopping. Alltid lika roligt att få prata med Helen (frissan) som alltid har något på gång, fester, resor eller annat skoj, hon muntrar upp :-) Sen vidare till Valbo för något att klä upp suggan med. Inget som fit by body hittades, alla toppar ska tydligen vara i kort modell där magens extra handtag syns, skorna ska ha skyhöga klackar och brallorna i knickersmodell, gaaaah! Inget att hämta där alltså!

I ren ilska styrdes Audin till Ove Jansson och Madame Nyberg. På Oves hittades ett kandilaber i silver som jag slog till på för ljus kan man ju aldrig få för mycket av! Köpte även en husvagn!!! Den blir perfekt för en grinig sugga att tillbringa sommaren i...!

Tar inte stor plats heller! Ingen tjurig campingvärd kan gnälla!

5 kommentarer:

  1. Jag har beställt ett gigantiskt förtält så kan bli problem med kampingv. // u

    SvaraRadera
  2. Om du hittar motivation så kan du väl dela med dig... Här tröstäts choklad för att förkylningen ligger och lurar så att jag inte kan träna. Eller så skyller jag på den!?!
    Hursomhelst så är jag ännu blekare, glåmigare och tröttare... Men jag har inte köpt nån husvagn... ;)

    SvaraRadera
  3. Tror inte det här vädret gör oss piggare, ena minuten snöstorm, nästa regn och sen sol! Herregud, man vet ju inte om man ska få vårkänslor eller inte! Kroppen får jobba av på av på! Klart som f-n du känner dig sliten! Men kom ihåg att du är världens bästa Mallan!! Kram häxan

    SvaraRadera
  4. Den där kan ni ställa upp i vid skommiscampingen, campingvärden där är rätt shysst har jag hört!

    SvaraRadera
  5. Ja, du är sannerligen inte ensam. Livet är dryyyygt just nu men det vänder har jag hört. I dag var jag så less så jag bytte ut de tjusiga höga klackarna mot jympadojjor. På jobbet! Tänk om de visste..... Bra med huskvagn, häng den bakpå våran och så drar vi iväg på bitchsemester, bara du och jag. Och en grinig campingvärd. Perfekt grupp. Kram!

    SvaraRadera