tisdag 15 mars 2011

Nostalgi!

Vaknade inatt med en kniiip i magen och sov sen oroligt resten av natten. När morgonen nalkades fortfarande knip och ringde och sjukskrev mig. Nu efter en stund i soffan, inget magknip, så vaddå, hade ju lika gärna kunnat gått och jobbat ju!

En aning rastlös ligger jag nu i soffan och kollar in olika träningsbloggar och känner hur träningsvärken fortfarande spökar i armarna sen combat-passen i helgen. Alla rörelser plus armhävningarna måste ha gett full effekt :-)

Igår firade jag och Urban 19 år tillsammans, 19 år!!!!! Hittade ett gammalt kort på oss sen -94, en aning yngre Urban (om det nu är möjligt, han ser ju fortfarande ut som 25) och jag med en aningens längre hår.

Nostalgi på hög nivå!

4 kommentarer:

  1. Men vilka små pluttisar! Du och sonen, så gulligt! :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Söta och unga ni va :-) Kom ner på fika om du har tråkigt, kram sofia

    SvaraRadera
  3. Ha ha. Linus kände nästan inte igen Urban, och Ida`s kommentar: Han ser ju ut som en tjej...
    Unga och oförstörda!!!

    Ja, han har ju en gång blivit tagen som min son, helt otroligt, tyckte man då, men när man ser bilderna kanske det inte är så konstigt.

    Fika lät ju inte helt fel!

    SvaraRadera
  4. Grattis!!! Så söta ni var...=)

    Jag hade tänkt skicka dina glasögon med Matte idag men Ebba fick vara hemma. Tar med dem på torsdag om hon får gå då.

    /Linda

    SvaraRadera