måndag 28 mars 2011

Kunde ju vart bättre...

Haft en skitdag idag! Huvudet har spökat i flera dagar och så även idag, ipren fick bli min bästa vän på em. Lång dag på jobbet och körde core med kollegorna och det kändes som inte mycket stämde där heller, urk!!!

Botade även igår huvudvärken med ipren och lite sömn på em, och hör och häpna så gav den vika, so long amigos. Passade på att köra core med kära släkten och sedan ett combatpass. Jobbigt, svettigt och hög puls, men attans så roligt det är! Hv som bortblåst när jag kom hem, mitt botemedel = Träning! Byter ut spänningarna mot muskler, kondition och rensar huvudet på alla to do listor. Kom även på att jag har en dyr flaska vitamintillkost i kylen som vi endast smuttat på, kanske den kan göra under om man väl slörprar i sig geggan! Ska skärpa mig!

Efter jobbet idag iväg till stallet där Ida skulle rida lektion för Ronja, som numera är Ida´s idol. Stallet är en plats för återhämtning där man kan släppa alla måsten och snusa lite len mule. Idag visade Ida mig hur Tham kunde räkna. Genom att sträcka upp armen och räkna högt lyfte han på hö resp vä ben. Coolt, tyckte Ida. Imponerande och skitcoolt, tyckte jag.


Cirkus Tham och Ida

Nu tröstar jag mig, efter lite fjäsk hos Urban med en Marabou och ska snart krypa till kojs och hoppas på att morgondagen blir bätttre! Nu har gnällkärringen fått gnällt av sig lite.


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar