torsdag 12 april 2012

Audin gick fort!

Igår sladdade jag in på Hööks exakt 7 min innan stängning, på listan stod ridvantar (det är väl säkert 4 paret jag köper detta år, slarvmaja till dotter...) dressyrspö (2:a för i år...) och present till Idas kompis. Exakt kl 20.00 hade jag prickat av allting plus att jag köpte en fin dekoration till Audin, ni kan ju kolla på dragkroken... Besöket var inte planerat varav det gick lite över hastighetsgränsen för att hinna.

Efter detta körde jag betydligt mer lagligt till bion som jag och barnen skulle på. Har länge viljat se En gång i Phuket och hade hört att den var bra. Jag hade nog för höga förväntningar på den för så jäkla rolig var den inte, eller rolig var den, men det var för långt mellan roligheterna.

Idag hade jag tydligen för höga förväntningar på min kropp ochså. Planen var att köra core-passet med Carina ikväll, men kroppen känns sliten, överarbetad??? NOT! Så jäkla träningssugen, men får väl hålla mig till tåls till imon, kanske! S K I T!

Imon jobbar jag kortdag, det är fredagsfika, ett besök på cafe med god vän och avslutar em  med att rida på Leon. Ja, jag har fått tillåtelse från dottern med strikta order. Själv tänker jag mig en låååång skrittur i skogen och njuta av våren.

1 kommentar:

  1. Ja, funderade vart du hade tagit vägen igår. Hoppas du mår bättre nu. Krya på dig! Kram!

    SvaraRadera