fredag 27 april 2012

Freeeedag!

Hade stängning idag och tydligen så längtade föräldrarna hem till fredagsmyset för de hämtade barnen lite tidigare. Eftersom träningsväskan stod packad i bilen så kunde jag åka direkt till aerostep company för lite träning. Jag hann med spinning, Body combat och core a la 30 min innan Audin styrde mot stallet.

Ida hade redan åkt dit med Camilla och Filippa och de red på banan när jag kom. De hann med lite baracka ridning ochså Härlig vårkväll dock med skiftande väder. Efter stallet hann vi med lite handboll och hejja fram mannen i mina rosa combat-shorts till vinst. Sedan fick Camilla och jag till en förvirrande kebabbeställning på en av byns lokala matställen innan vi landade hemma för lite mat.

Imon upp tidigt då jag och Ida ska ta en tur till häst på morgonen, underbar start! 





Det gäller att dela lika, jo, jag vet, detta ska man inte göra, då mer än moroten kan bli till en betta. Men hur gulligt ä dä inte då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar