fredag 13 april 2012

Jag lovar, K R O K D I L!

Imorse hade jag öppning och var skapligt trött i mössan. Hur som helst, upp kom jag, och kom i tid, ingen arg förälder som stod och stampade utanför dörren för att ped hade sen ankomst!. Fredagsfika med utsökt god kaka, lite ont om barn, men äre påsklov så är det.

Slutade tidigt och hade date med Fian för lite fika. Var ett tag sen vi sågs och hade lite att prata ikapp. Snart kommer även hon ikapp mig åldersmässigt, alltså hon kliver över 40-års strecket, jorå!

Eftersom dottern hoppade på shoppingbussen imorse med hennes kompis (och hennes mamma) kanske jag ska tillägga...så blev ju ponnyn MIN idag. Mycket gos innan ridning. Sen väntade en timmes skritttur i skogen, vilken avkoppling. Naturen, fågelkvitter, lera, lugnet och...krokodiler...

...det plaskade misstänkt när vi närmade oss träsket och vips...där dök besten! Vi smög förbi för att sedan öka till vild galopp för att komma undan. Vi hann precis och besten slog vildt med svansen av besvikelse!!! Men, annars en härlig tur.

Leon håller span på träsket

Ni ser väl hur nospartiet på kroko sticker upp mitt i bilden... 
Har ikväll även tränat core, det kändes att det var ett tag sen, men skönt att låta magen skrika lite...Hoppas att kroppen är redo nu bara. Nu väntar jag med spänning att dottern ska komma hem och visa vad shopping i Stockholm innebär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar