fredag 20 april 2012

Mannens 40-års present till mig!

Träningsweekend i helgen som jag fick av mannen när jag fyllde, TACK darling! Idag på em drar vi mot en helg laddad med träning och avkoppling. En kombination som vi kommer att uppnå hur enkelt som helst med tanke på upplägget. Hotellet har även spa avdelning och förhoppningsvis ges tid att kunna hänga även där
.
Många varierade träningsalternativ, som b la Body combat, Body attack, Body balance (ska bli väldigt intressant för det har jag aldrig provat) Core, Box sen finns ett Afropower, låter ochså intressant, kanske jag kan snirkla mig ur löpträningen som vi är anmälda på och släppa ut lockarna i Afro istället. Men å andra sidan kanske det är just peppning och löpteknink jag behöver för att komma igång...

Hur som helst. See ya on sunday!

1 kommentar:

  1. Du ska inte snirkla dig ur någon löpträning. Får säga till på skarpen om du ska hålla på så där. :)

    SvaraRadera