lördag 28 april 2012

Leon hälsar: Livet e great!

Leon i action!!!!
"Efter uteritten idag med en något "stirrig" hästkompis är detta vad som lockar mest när man kommer ut i hagen. Polarn var idag rädd för det mesta som rörde sig och inte rörde sig!!! Men mest rädd blev han dock för rådjursbocken som stod i skogen och drog iväg i galopp, då blev t om jag rädd fast jag annars är coolast på klubben. Ett par stenar var ochså redå att attackera kompisen och då vände han tvärt med stormatte på ryggen och det såg nästan ut som hon kom lite i obalans där på ryggen. Min lillmatte satt dock säkert på min rygg eftersom jag inte blev det minsta rädd, måste bero på att han e brun, då verkar de vara lite mer känsliga, har liksom upplevt det fenomenet förut med andra bruna polare.

Eftersom båda "mattorna" stod och tittade så valde jag en plats som inte var så extremt lerig, bara sådär lite grann. Jädrans var underbart att dra huvudet i leran. Jag är t om så smidig att jag kan rulla från den ena sidan till den andra. Livet e great!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar