onsdag 19 maj 2010

Bitter, lite grann då...

Hemma igen efter en lång onsdag, idag var den extra lång tror jag. Inte mycket kvar av dagen när man slutar 17.30. Men å andra sidan har jag ju ett jobb som jag stormtrivs med så jag ska absolut inte klaga. :-)

I måndags gick det årliga Vårruset av stapeln. Vi var ett härligt lag som var laddade till öronen . På plats var det hur mycket tjejer som helst och solen värmde skönt. Synd bara att jag inte fick nöta på Asicsen bara. Eftersom jag var "ur form" så fick jag detta år promenera runt, för att vara ärlig så var det döntråkigt att inte kunna springa och se alla andra kuta runt. Som tur var hade jag trevligt sällskap hela vägen även om jag var en aning bitter, tack Anna!

Nu börjar hallen äntligen ta form det är bara några golvsocklar som ska upp, måla några till dörrkarmar, trappen ska målas om, oj, oj kanske ni tänker, vad då bara! Men det där sakerna är bara små parenteser med tanke på att hela projektet hållit på halva mitt liv, känns det som!!! Igår kunde jag sätta upp hyllan, skruva upp hatthyllan och skostället. Nu börjar jag se ett slut på hallprojectet, jippie och hurra!

Igår var jag upp och tog ett till halsprov och även det visade "nada". Så jag är väl frisk i största allmänhet, får jag väl säga. Så idag ska jag prova Combat, får väl se vad det barkar hän. Idag fick jag användning av min nya svarta ochså... ...alltså min nya fina cykel. Cyklade till jobbet idag riktigt skönt faktiskt.

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar