torsdag 13 maj 2010

Solokvist...

Idag vid lunchtid skickade jag iväg sonen och mannen på skolresa, alltså det är sonens resa, men mannen följer med som ledare, även om han nog duktigt kommer att delta i alla aktiviteter det är jag säker på. Dottern hämtade mormor för en stund sen för övernattning

Jag ska ju upp och jobba imonbitti. Frågan är bara: Är det bara jag som ska jobba? Varenda själ man pratar med är ju ledig. Åhh, va skönt, 4 dagars ledighet! Jo jo, men jag, jag tar mitt ansvar och går snällt till jobbet imon, plikttrogen som man är.

Så nu sitter jag här som en gammal jävla pensionär. Min tanke var att ta ett löppass för att sedan softa i soffan. Men, känner mig tyvärr dassig och har kännt mig så i snart 2 veckor. Så trist. Har inte sprungit på 2 veckor heller, men när det gäller halsen är man ju lite rädd att springa, så det blir väl att vila sig i form och hoppas att man kan delta i vårruset på måndag iaf.

En glad nyhet iaf, jag fick igår en ny cykel av min man, så den testade jag som hastigast igår, roligt med en redig cykel, nu kan jag ju cykla till jobbet ochså!

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar