söndag 23 maj 2010

Grattis Carmen 23 år!

Carmen rullar efter duschen.



Glad Ida och Carmen

Dusch och schamponering.

Ren och snygg ska man va på sin födelsedag.

23 år fyllde världens sötaste Carmen igår.

Det firades med en kort ridtur och sedan ett bad för Carmen. Vädret var underbart varmt så Carmen njöt i fulla drag. En rejäl skrubbning av två energiska tjejer gjorde henne nästan lite sömnig. Väl ute i hagen firade Carmen det hela med att rulla sig i värsta skiten för att sedan strosa över de gröna ängarna...
Resten av dagen ägnades åt att fixa med altanen och även lite målning. Det blev även ett vatten krig grabbar vs tjejer här hemma. Vattenflaskor fylldes på typ hundra gånger och det blev rejält blött, men vad gör det när barnen har kul och det är varmt som värsta högsommardagen.
Hoppas inte värmen tog kål på kompisarna som sprang Göteborgsvarvet igår, puh, i denna värme. Appropå löpning så har jag inte tagit ett löpsteg på tre veckor nu, bara varit hemma och byggt på kroppen med fett!!!! Som godis, fikabröd och annat onyttigt. Hade väl tänkt att springa med gubben och hans brorsa ikväll, men jag vet inte, hade mer ont i halsen igår, men idag känns det lite bättre. Vet snart inte om jag är sjuk eller inte. Kanske är jag allergisk! Alternativen är många eller så är det bara Mr Virus som bestämt sig för att inta min kropp för gott, känns det som!!! Combat är ju ochså ett alternativ för kvällen.
Kvällen igår avslutades med en utsökt grillning med svägis och familj. Som reklamen säger:
Grillat e gott!
Tjillevippen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar