fredag 1 april 2011

"Kommer man inte ur startgropen kommer man aldrig i mål!"


Välkommen härliga, härliga fredag! Stängning på jobbet och handling sen hem och bara vara...

Denna bok följde med mig hem idag från affären, den läser jag och inspereras med ett glas rött, massor med bra träningstips för hela kroppen med Charlotte Perelli. Hon tar upp ben, armar, bål och rygg &axlar. Hon skriver även om uppvärming, kondition och stretchning mm och att leva i nuet. Imponerande tjej, men vaddå, Kan hon kan väl jag!!!

Nu har ju vi som sagt inte samma möjligheter, ambitioner och mål med pt och allt som hör till med ett späckat träningsschema, men lite sund träning på lagom niva kan ju passa mig som för tillfället känner mig aningens grå och trist.

Imon har tydligen min pt bestämt ett långpass där distansen redan är utträknad, hm får se hur det blir med den saken. Nu blir det iaf Disneyfilm med familjen och kanske, kanske kliver jag upp tidigt imon för att dra på mig löparkläderna, kanske...

1 kommentar:

  1. Helt rätt! Alla har vi olika möjligheter och förutsättningar. Helt beroende på hur livssituationen ser ut och vilka prioriteringar man gör! Man får lov att lägga sig på en "bra för mig nivå". Min fredag består av rödvin och Topp Hälsa de tycker jag är en kalasbra tidning! Kram och ha en trevlig helg! Mari

    SvaraRadera