torsdag 14 april 2011

Sugen hela tiden...

...men inte på vad ni tänker på kanske.

Jag måste vara inne i någon form av tillväxtperiod för jag mölar och äter hela tiden. Letar, rensar i skafferiet varje dag. Det finns ingen hejd på det hela! Undrar bara vilket håll jag ska växa åt? Vill ju varken bli längre eller bredare, kanske skostorleken kan ändras eller varför inte "boobisarna"!!! Jaja, gilla läget, tror jag det heter. Känner mig inte kry heller så någon träning blir det inte, kanske därför jag tröstäter.

Igår var vi på manifestation mot våldet, bra uppslutning av alla Hoforsbor och framförallt mycket bra och igenotänkt initiativ från Entré ungdom.

Fredsmärket!


Tyvärr hade Lilla O:et feber igen när vi kom hem från manifestationen så idag har mannen vabbat och det blir detsamma imon med :-( För att muntra upp henne blev det en biltur på kvällskvisten och vi hamnade hos den sötaste Carmen som fick lite pussar mitt i allt höätande. Idag har jag även varit på melodifestival på jobbet. Det var modiga och duktiga 4-6-åringar som uppträdde på scen. Himmel va duktiga de var. Otroligt modigt att våga ställa sig på den lilla scenen och göra sitt framträdande. Tack alla artister!

Imon är det freeedag och då börjar Orken så det är väl bara att leta reda på orken nu alla spelare. Själv blir jag sittande på läktaren och naturligtvis hejjar jag fram det bästa laget, CYKEL!

3 kommentarer:

  1. Jag skulle tänka så här:
    Jag tränar så mycket så kroppen behöver det där lilla extra i återhämtningsfasen.
    visst känns det bättre att möla då?

    SvaraRadera
  2. Det är Anna som är anonym........

    SvaraRadera
  3. Jag ä sugen hela tiden men inte på pollykaka

    SvaraRadera