lördag 2 april 2011

To hell & back!

Jodå, Urban fick iväg mig på en runda även om den blev senare än planerad. Rundan denna gång var helvetisk, tröttsamt var bara förnamnet! Den planerade sträckan blev ändrad pga isgata på fjällstugevägen så vid bommen fick vi vända. Men motan upp dit gick sååå sakta och det var såå tungt. På vägen tillbaka drog jag hemmåt och Urban fortsatte. Mitt ena knä spökade förra gången jag sprang och denna gång var det snäppet värre, så det blev att ta det lugn hemmåt, fast det hade inte gått att öka heller för orken hade redan tagit slut för länge sen. 1 mil blev det idag. Till kvällen idag får vi besök av en söt liten Alfons som oväntat ska sova här. Hoppas det går bra, men vi ska nog roa pojken. Hoppas grannarna och resten av alla som ska på fest ikväll ger järnet och har brakkul! Imon hoppas jag på villa och hälso-mässa!
Trevlig lördag alla goa!

Inte går det att få till styckedelning heller, vad är det för fel!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Men nu är det gjort! Och det blir bara lättare.

    Blogspot verkar ha problem med styckedelning just nu, man får gå in i html-koden och lägga koden "< div >" "< / div >" där man vill ha radbrytning. Tur att man inte bara är träningsnörd och datanörd också! :-)

    SvaraRadera
  2. Fast skriv utan " och utan mellanrum allt i ett alltså, Blogspot tyckte inte att jag skulle ge dig sådana hemliga tips och vägrade publicera min kommentar.

    SvaraRadera
  3. Mäh - skit i styckeindelning. Gillar din blogg ändå, sådetså! Bra löpt, du är grym!! Ser dig framför mig på avenyn!
    anna

    SvaraRadera
  4. Tack Anna, gulle du!
    Maarit, det där lät krångligt, men ska göra ett försök :-)

    SvaraRadera