lördag 9 april 2011

Levande skyltdocka!

Ja, det är säkert!

Idag åkte jag iväg lite för mig själv och testade åter igen shopping, och varför kan man ju undra??? Resan gick till Valbo och det ny öppnade Vero Moda. Där kan jag upplysa att det fanns levande skyltdockor, jag svär och lovar! Där stod de och log på ett podium, uppklädd med det nyaste och massor med assesociarier. Utanför stod det en discojockey och spelade The time of my life, snacka om att lura in Mallan för provning. Har ju som sagt upplyst om senaste modet, enligt mig, kort, kort och högt! Men nu, ska man kliva ur sängen och fortsätta kvar i spets nattlinnet och fortsätta så hela dagen in på kvällen för nu ska det vara tillspetsat...

Provade ett par byxor och köpte dom. 1/2-priset, men när jag kom hem så vet jag inte vad som var fram och bak!!! Det märks väl om inte annat!

På kvällskvisten har jag har haft grannen här på mat och lite dryck, mycket trevligt! Nu ska vi om dottern är pigg åka på hopptävling imon och hejja fram bästa Ronja och Thammen! Och imon då ska även mannen ifråga komma hem från fjällen med grabbarna, hoppas han e riktigt utvilad!!!

Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar