måndag 4 april 2011

Koltrasten=våååår!

Idag har varit en hit och dit dag. Åkte till jobbet, men fick åka hem till en sjuk Linus som inte alls mådde så bra. Så det blev att kompa ett par timmar och kurera sonen sen tillbaka till jobbet för möte och ett core pass. Idag gick coren betydligt bättre och det svettades i salen :-) förutom att jag dribblade med orden vilket resulterade att kollegorna fick känna på "ballen", men det bjuder jag på.

Thammis och Ida på vårig promenad.


Hem och kasta i sig lite mat och vidare till stallet. Idag blev det en timmes promenad med Ida och Tham på leriga vägar och då hörde vi den... koltrasten. Koltrasten= vååår! Härligt! Tyvärr ska Thammis säljas nu och jag har ju inte världens gladaste Ida som tycker jag är riktigt t------g, som inte köper honom till henne... Imon hoppas jag på finväder eftersom jag planerar att springa hem. Hoppas knä´t inte spökar allför mycket.

Herregud vilket krångel för att skriva ett inlägg!!! Tack Maarit för hjälpen, men så här kan man ju inte krångla varje gång!

1 kommentar:

  1. Jaaaaa, vååååååår! Klart du ska köpa hästkraken åt 'na! :-)

    Nu verkar förresten radbryt funka igen, det var på tiden.

    SvaraRadera