tisdag 26 april 2011

Soliga påskhelg

Vilken solig och härlig påsk det har varit, riktig sommarvärme. Tror jag har uppfyllt hela året i kalorier, då jag i princip ätit hela tiden. Grillat i dagarna 5 och fyllt på sockerhalten till högsta nivån.

Träffat släkt och vänner. Hann med en kort tripp till Västerås 1 natt då mamsen var snäll och tog hand om barnen så jag och Urban kunde åka själv. Där blev det en mini-kusinträff och naturligtvis grillat. Synd bara att både jag och Urban höll på hosta sönder väggarna under natten med envisa förkylningar. Jag är t om hemma från jobbet idag och ligger under täcket och har laddat med ipren och Esbertiox.

Ingen träning alltså sen en tid tillbaka, det känns väl sådär med tanke på att det är 26 dagar kvar till varvet och startbeviset damp ner i brevlådan häromdagen. Hade väl tänkt mig lite annan träningsuppladdning än soffan och träningsstopp. Men vad gör man, det är väl bara att lyssna på sin kropp som uppenbarligen vill annat mig! Så tråkigt!

Hoppas solen fortsätter att värma, själv vänder jag på mig och försöker sova bort förkylningen, tack och hej!

2 kommentarer:

  1. Usch och fy vilken envis förkylning ni fått! Krya på dig kramar från häxan!

    SvaraRadera
  2. Bläää, krya på dig nu, Mallan! Kommer över med tutt-boken så du har något att roa dig med.

    SvaraRadera