måndag 18 april 2011

Nockad!

Sitter fortfarande nockad i soffan i träningskläder sen coren. Trodde ärligt inte mina kollegor var på idag, men ack så fel jag hade. De var startklara före mig, kuuul! Efter febern i helgen är jag inte helt 100 och tänkte köra lugnt, men så fel jag hade! Körde på för fullt och mådde illa efteråt, inte så smart kanske! Varav jag fortfarande inte tagit mig längre än till spisen och soffan...

Törs inte säga hur resten av veckan ser ut i träningsväg, men får nog hoppa över tisdagsjoggen och sikta på spinning på onsdag istället. Sen startar ju Aerostep Running club ochså, men får nog byta ut den mot en god påskmiddag och lite vin. Idag har Urban varit hemma med barnen, inte vabbat utan varit ledig :-) Min underbara, snälla man har fixat altanen för våren/sommarens grilltider, vilken överaskning! Nu kan vi starta grillen all summer long!Puss älskade du!

2 kommentarer:

  1. Tur att Running club inte startar förrän nästa torsdag då, du hinner vila upp dig! Vi ses på spinningen, kraaaaaam!

    SvaraRadera