söndag 28 augusti 2011

Om sanningen ska fram vill du....kan du...gjorde du!!!!!!!!!

Fre: Storhandling i Sandviken med resten av alla löneglada idioter, sonen lan, vi andra besökte goda vänner och beställde mat med hem, grät till De dimhöjda bergens gorillor. Jobbigt för mig och dottern och vi hade svårt att komma till sans igen. Vilken hemsk film, förstår varför jag inte sett hela förut! Ingen film för mig, fast ändå, fast kanske inte ändå eftersom det blev så jobbigt. öh!

: Tokstädning i kök för att avbryta för transport av fyllensjuk granne, ridning för mig och dottern, kräftskiva för mig och mannen till kvällen, mycket trevligt (sanning eller konsekvens, sanningen kom fram hos många, hoppas de inte tog det för allvarligt med mitt lilla erkännande, kan ju försvara mig med att det var när jag fortfarande körde barnvagn...!!!) , sonen med kompis var barnvakt.

Sön: Ridning igen för mig och dottern med dj**ulsk träningsvärk idag. Eric Saade bjöd på på bra musik och kropp, såg dock inte överarmarna på nära håll, men det såg väldigt bra ut från vårt håll!

Bilder kommer! (Dock inga upperarms)

Träningen har lyst med sin frånvaro (förutom ridniningen) har liksom inget sting och är inte fullt frisk heller, väntar in stinget och hoppas det kommer med ny energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar