tisdag 23 augusti 2011

Sensommarkväll

Även idag har jag vabbat med Lilla O:et som hade högre feber igårkväll. Hon är dock bättre idag. Det fick bli en cykeltur med mannen på kvällskvisten då jag blir så rastlös att vara hemma en hel dag. Har dragit på mig en förskylning även jag så det blir väl att hålla igen med träning, doktor Urbans ordination.

Hann med att kolla in skörden denna underbara kväll, himmel vilka gröna fingrar jag har. Det växer från alla håll och kanter och det är hur mycket som helst att skörda, jag måste ju ha de mest gröna fingrarna på hela gatan :-) Titta bara! Det måste ju bero på alla förtroliga samtal jag har med min trädgård.

Nu blir det Fångarna på Fortet med härliga Sebastian Karlsson och sen måste man ju spana in Anders Fernette vältränade kropp, speciellt överarmarna som jag för tillfället har en viss dragning till. Han har man ju följt lite med hans träning som han kört stenhårt, och vilket resultat, både på han och hans fru, jisses anåda.Upperarm som det så töntigt heter på engelska, inte ett dugg coolt. Men kolla in Anders upperarm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar