torsdag 18 augusti 2011

Packning Vasastafetten

Nu är det packning igen, som jag hatar! Men denna gång behöver jag inte ha så mycket med mig.

Till helgen väntar den årliga Vasastafetten i Mora och det blir att boa i husvagn. Har sagt varje år att "nästa år ska jag inte va med", ändå står jag startklar nu på lördag. Terränglöpning är inte riktigt min grej. Har tränat för lite backe och terränglöpning, för det skulle ju vara roligt att kunna springa och mäkta med det. Förra året var jag på väg i kok och spyfärdig när och jag kom i mål och sa till mig själv att det här var sista året! Hoppas känslan känns bättre detta år. Ny sträcka blir det i år och jag får tänka som reklamen med Maria Montasami:


"Vad finns det därbakom, svänger det ner eller är det rakt? Man vet inte riktigt!

Hemma kommer mormor att sköta roddret, hon är så otroligt snäll min mamma. Nu blir det till att tagga ner med ett pass yoga. Ha en skön helg vänner! För det ska jag ha med goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar